Prin anii ’80 era un cuvânt la modă: „moca”. Însemna „gratis”, „fără bani”. O rudă de la țară îmi adusese niște carne de iepure. Mie nu îmi place carnea de iepure. Așa că am hotărât să o ofer unui vecin. L-am sunat.
– Ioane, îți place carnea de iepure?
– Bleah, nu o suport! De ce-ntrebi?
– Păi am vreo trei kile de carne de iepure și nici mie nu îmi place!
– Auzi, știi ce? Hai că vin să o iau!, zice Ion.
– Păi tocmai ai zis că nu mănânci carne de iepure!, m-am mirat io.
– Ei, dacă e moca, mănânc. Cum să nu mănânc!
Abia acum, după zeci de ani, realizez că Ion era, de fapt, exponentul a milioane de români. Cu drept de vot.

– poveste adevărată, relatată de Roberto Iacomi –

148791_1

Brăileni, primăria vă invită la fasole cu cârnați de ziua națională!

Sursă foto: Nistorel Baciu

Comments on: "Povestea lui Ion, românul cu drept de vot" (1)

  1. A republicat asta pe radupopescublog.

    Apreciază

Lasă un răspuns

