Implineste 52 de ani in septembrie, a fost ales in topul 10 al celor mai indragiti actori, are o avere care ii permite sa traiasca exact asa cum si-ar dori intreaga viata, are succes, e carismatic si dorit de femeile din lumea intreaga. A revolutionat lumea filmului prin rolurile din “Avocatul diavolului” (1997) si “Matrix” (1999) si detine o stea pe Hollywood Walk of Fame. Putina lumea stie ca are si talent muzical si ca a fost chitarist bas in doua formatii.

Numele sau, Keanu, este de origine hawaiiana si inseamna “boare racoritoare”. S-a nascut in Beirut, in zodia sensibila si perfectionista a Fecioarei, si-a petrecut copilaria in Liban, apoi s-a mutat in Australia si SUA. Mama sa este englezoaica, iar tatal hawaiian, cu multiple radacini genetice, inclusiv chinezesti.

A fost un rebel in adolescenta, cu patima alcoolului si a distractiilor. Dupa ce a studiat actoria, si-a strans lucrurile si a plecat la Los Angeles, unde locuieste si acum si unde si-a inceput cariera. Avea 19 ani. La 29 de ani, a jucat rolul lui Buddha si aceasta experienta l-a apropiat de spiritualitate.

Aparitiile sale in public sunt rare si aproape mereu Keanu poarta haine inchise la culoare. E cunoscut pentru acte caritabile de o imensa generozitate, pentru membrii echipei de filmari sau pentru succesul peliculei. A propus sa i se reduca lui castigul pentru ca in filmele “The Replacements” si “Avocatul diavolului” sa apara actorii Gene Hackman si Al Pacino.

Duce o viata modesta si se bucura de lucrurile simple. Pentru el, fericirea inseamna mersul pe bicicleta, lenevitul in pat cu iubita, sportul, relaxarea cu prietenii, o masa in familie, timpul petrecut cu mama si sora sa sau timpul petrecut in natura.

“Majoritatea oamenilor ma cunosc, dar nu cunosc povestea mea. Cand aveam trei ani, tata ne-a parasit. Am urmat cursurile a patru licee diferite si m-am luptat cu dislexia (tulburare de citire), ceea ce a facut ca educatia mea sa fie mai dificila decat este pentru majoritatea. In cele din urma, am abandonat liceul, fara sa obtin diploma. La varsta de 23 de ani (in 1993), cel mai bun prieten, River Phoenix (fratele actorului Joaquin Phoenix), a murit in urma unei supradoze de droguri. In 1998 (la 34 de ani), am intalnit-o pe Jennifer Syme. Ne-am indragostit imediat si, in 1999, deja Jennifer era insarcinata cu fetita noastra. Din pacate, dupa opt luni, copila s-a nascut moarta. Am fost devastati in urma mortii ei, iar asta a pus capat si relatiei noastre. Un an si jumatate mai tarziu, Jennifer a murit intr-un accident de masina. Sora mea mai mica a avut leucemie. Astazi este vindecata, si am donat 70% din castigurile obtinute in urma filmului “Matrix” spitalelor care trateaza leucemia. Ma numar printre foarte putinii actori de la Hollywood care nu au o vila. Nu am garzi de corp si nu port haine elegante. Chiar daca am 100 de milioane de dolari, inca merg cu metroul si imi place! Asa ca, in final, cred ca toti putem admite ca pana si in fata tragediei, un om astral poate inflori. Indiferent ce se intampla in viata voastra, puteti depasi! Viata merita traita.”

keanu reeves

“Nu pot sa mai fac parte dintr-o lume in care barbatii isi imbraca sotiile ca pe niste prostituate, dezvaluind tot ceea ce ar trebui pretuit.

In care nu exista conceptul de onoare si de demnitate si in care omul nu se poate baza pe cei ce spun “Promit…”

In care femeile nu vor copii si barbatii nu vor familie.

In care fraierii se cred oameni de succes in spatele volanului masinii tatalui lor, iar tatal care are un pic de putere incearca sa-ti dovedeasca faptul ca esti un nimeni.

In care oamenii declara in mod fals ca ei cred in Dumnezeu, cu un pahar de alcool in mana, fara sa inteleaga nimic din religia lor.

In care conceptul de gelozie e considerat rusinos, iar modestia e un dezavantaj.

In care oamenii uita de iubire, dar cauta cel mai bun partener.

In care oamenii repara cel mai mic fluierat al masinii lor, dar nu cheltuie bani pe timp, pentru ei, par asa de saraci incat doar o masina scumpa poate ascunde asta. 
 
In care baietii irosesc banii parintilor lor in cluburi de noapte, maimutarindu-se pe sunete primitive, iar fetele se indragostesc de ei pentru asta.

In care barbatii si femeile nu se mai deosebesc unii de altii si in care toate astea se numesc libertate de alegere, insa cei care aleg o cale diferita sunt etichetati ca egoisti retardati.

Imi aleg propria cale, dar e trist ca nu gasesc intelegere la oamenii de la care mi-as fi dorit cel mai mult s-o gasesc…”

“Banii nu inseamna nimic pentru mine. Am castigat o gramada de bani, dar eu vreau sa ma bucur de viata si nu sa ma stresez sporindu-mi contul bancar. Donez foarte mult si traiesc simplu, cel mai des fara valiza la hoteluri. Cu totii stim ca sanatatea e mult mai importanta.”

“Fiecare dificultate din viata ta te-a transformat in persoana care esti azi. Fii recunoscator pentru vremurile grele, ele doar te fac mai puternic.”

 

Comments on: "Tristetea lui Keanu Reeves" (5)

  1. Este nu doar actorul preferat, am (re)citit acum tot ce știam despre „omul” Keanu Reeves.
    Frumos articol dedicat unui om care dorește o lume mai buna!

    Apreciază

  2. E bine că există și astfel de stele.

    Apreciază

  3. Mulțumesc mult, un material ce-și merită timpul!

    Apreciază

Lasă un răspuns

