Adevar Divin

Va impartasesc cu bucurie ca am primit o propunere de colaborare din partea editurii Adevar Divin, de a distribui cartea “La ce esti dispus sa renunti ca sa fii fericit?”.

De acum puteti gasi cartea online, pe site-ul editurii, la pret promotional, sau o puteti achizitiona direct de la libraria Adevar Divin, din Brasov, Str. Zizinului, nr. 48, parter, ap. 7. Programul librariei este: luni – vineri: 8:30 – 17:00, sambata – duminica: inchis. Beneficiati de transport gratuit pentru comenzi online de minim 100 de lei.

coperta carte 3

Ii multumesc domnului Catalin Parfene pentru propunere si va marturisesc faptul ca, de cand am scris cartea, mi-am dorit sa fie distribuita de editura Adevar Divin. Si iata ca s-a intamplat. Nu pot decat sa va asigur ca am avut ocazia sa ma conving de profesionalismul echipei acestei edituri si va invit sa le vizitati site-ul si libraria. Veti gasi multe carti pe care merita sa le cititi.

 

Comments on: "Adevar Divin" (4)

  1. Adrian Zaharie said:

    Bun găsit Livia intradevar o veste buna referitoare la cartea ta. Eu voi veni la Brașov orașul meu natal peste două săptămâni și în eventualitatea ca încă nu ai reușit sa îmi trimiți cartea spre Germania încă , o voi putea cumpăra direct din magazin.

    Apreciază

    • Nu am trimis cartea in Germania, intre timp s-au triplat costurile prin Posta Romana. Cea mai buna solutie e sa o cumperi direct de aici, daca vii. In Brasov o gasesti la editura Adevar Divin, pe Zizinului, si la magazinul Paradisul Verde, pe Str.Sf.Ioan.

      Apreciază

      • Adrian Zaharie said:

        Bună Livia pentru ca părinții mei au transfer deja suma de 68, 50 ron luni 11 Iulie 2016 pe cintul trimis de tine pentru carte inclusiv transport te-ași ruga
        să returnezi această sumă. Eu voi cumpăra cartea așa cum acum este posibil direct în Brașov . Dacă ași fi știut de această posibilitate de cumpărare ași mai fi așteptat puțin. Îmi pare rău că s-au complicat puțin ițele dar cartea ta este pentru mine mult prea atrăgătoare. Sper sa nu te deranjeze prea mult
        aceasta tevatura. Cu mulțumiri pentru străduintele tale. Sa auzim de bine.

        Apreciază

        • Ti-am scris pe mail si am rugamintea sa continuam discutia despre aceste detalii prin intermediul mailului, nu pe blog. Ma bucur ca e atragatoare cartea mea, sper din tot sufletul sa-ti fie de folos si iti multumesc. 🙂

          Apreciază

Lasă un răspuns

