Dragii mei, iata evenimentele si emisiunile la care am fost invitata in ultima vreme, le puteti urmari acum si online. Pe 21 aprilie am fost la 6TV, la “Cerasela Show”. Ii multumesc realizatoarei emisiunii si va asigur ca totul a fost cat se poate de live, absolut spontan, abia avand timp sa ne salutam inainte de emisiune. Totul s-a petrecut acolo, fara nicio pregatire anticipata, iar dialogul a curs nestingherit. M-am simtit foarte in largul meu.

Cerasela Show

Iata inregistrarea emisiunii:

Pe 25 aprilie, am participat la evenimentul “Milionare in idei”, la Hotelul Marshal Garden, alaturi de Florin Arhip, terapeut holistic, specializat in nutritie Ayurvedica. Cu aceasta ocazie, mi-am prezentat cartea “La ce esti dispus sa renunti ca sa fii fericit?”, vorbind despre experienta prin care poti depasi cancerul atunci cand medicii nu-ti mai dau nicio sansa.  Am cunoscut oameni frumosi, am facut schimb de informatii si am discutat liber, oricine putand sa intrebe orice. Florin m-a impresionat nu numai prin cantitatea si calitatea informatiilor oferite, cat mai ales prin inalta calitate umana. Informatii suplimentare despre Florin Arhip puteti gasi pe www.terapiicomplementaremixte.ro.

Iata cateva poze de la acest eveniment, cu multumiri Cristinei Teasa (Personal Branding Photography):

La ce esti dispus sa renunti ca sa fii fericit

Milionare in idei

Inregistrarea emisiunii “Secvente Trinitas”, difuzata pe 17 mai, a fost o experienta memorabila. Le multumesc Alinei Buzea, lui Marius, Alinei Candea si lui Mihai Candea pentru acest reportaj. Cat si pentru prilejul de a ma plimba prin Herastraul friguros, minunat si aproape pustiu, pentru ocazia de a ma asterne pe iarba si de a vorbi despre Dumnezeu.🙂

Reportajul online poate fi urmarit aici:

Va multumesc tuturor pentru sansa de a impartasi clipe, live sau virtuale, pentru bucuria de a ne cunoaste si de a evolua impreuna. Va multumesc din suflet pentru sansa de a-mi impartasi experienta si de a fi de folos.

 

Comments on: "Evenimente si emisiuni TV" (1)

  1. […] Livia Bonarov Dragii mei, iata evenimentele si emisiunile la care am fost invitata in ultima vreme, le puteti […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

