Evenimente Bucuresti

Dragii mei:

  • Joi, 21 aprilie, am fost invitata la emisiunea “Cerasela Show”, la 6TV. Imi puteti fi alaturi live intre orele 19-20.
  • Vineri, 22 aprilie, va invit la lansarea cartii mele la Bucuresti, intre orele 16-17, la sediul Ram Info, Calea Mosilor nr.124, et.1, ap.2, in spatele Bursei de Valori.
  • Luni, 25 aprilie, va astept la evenimentul “Milionare in idei”, la care voi fi speaker, intre orele 19-22, la Hotelul Marshal Garden, pe Calea Dorobanti nr.50D. Participarea include consumatie si costa 50 de lei.

Va astept cu drag, sa va intreb:

coperta carte 1

Comments on: "Evenimente Bucuresti" (1)

  1. […] Livia Bonarov Dragii mei: Joi, 21 aprilie, am fost invitata la emisiunea “Cerasela Show”, la 6TV. Imi puteti […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

