Dragii mei, am o surpriza placuta pentru voi, sanatoasa si parfumata: un concurs. Tare m-am bucurat primind aceasta propunere si sper sa va bucurati si voi. Concursul are loc pe Facebook si este organizat de Nu Exista Boli si Lavandine. Pentru a va inscrie, va rog sa intrati pe pagina Nu Exista Boli si:

  1. Dati like paginii Lavandine;
  2. Distribuiti aceasta postare si adaugati un comentariu prin care sa va confirmati participarea;
  3. Distribuiti un link cu un produs Lavandine preferat, pe care l-ati alege daca ati castiga.

Castigatorul va fi desemnat prin random.org si anuntat pe data de 11 aprilie. Premiul consta in produse 100% naturale, marca Lavandine, in valoare de 200 de lei. Castigatorul isi poate alege produsele dorite, de aceasta valoare.

sapunuri lavandine soare luna

Sapunuri naturale Lavandine

Folosesc de multi ani numai produse naturale si tot ce vine in contact cu pielea este foarte important pentru mine, atat in casa, la curatenie, cat si pentru ingrijire. Sunt multi producatori handmade pe piata, dar putini au stiinta, talent si drag, iar asta se simte. Cel mai mult, dintre toate produsele handmade romanesti pe care le-am testat si folosit, mi-au placut cele marca Lavandine, fiindca nu sunt fabricate numai cu mainile, ci si cu sufletul.

Claudia, alias Lavandine, e o moldoveanca inimoasa, plina de energie pozitiva si daruita cu un talent magic de alchimist modern. Ea realizeaza singura toate minunatiile de produse de ingrijire, pe baza unor retete proprii si originale, indelung studiate, cu ingrediente pretioase si terapeutice, alese cu grija si multa pricepere. De la procesul migalos de fabricatie, la etichetare si la impachetare, totul iese cu mare drag din mainile ei harnice, totul poarta amprenta ei.

Am cunoscut-o acum multi ani, cand incepusem sa ma reinventez, de la nivel de simpla afacere, la nivel de afacere cu pasiune si suflet. M-am indragostit de produsele ei, am avut comenzi de sapunele mirosind minunat a trandafiri, ca marturii de nunta, si cand am vazut ce a iesit din mainile Claudiei, am inceput sa-mi schimb toate parerile despre ceea ce inseamna munca, pricepere, daruire si castig.

Lavandine nu face nici cel mai mic rabat de la calitate, cu deviza: 100% natural, fara compromisuri! Sapunurile ei sunt printre cele mai grozave, realizate manual, pe care le-am testat si arata ca o sculptura. Pentru fiecare sapun, Claudia foloseste o singura matrita si fiecare sapun este impachetat si vandut dupa un proces de fabricatie care dureaza aproape doua luni, pana la maturare corespunzatoare. Fara compromisuri!

sapunuri artistice lavandine

Am folosit gama ei de sapunuri si toate mi-au placut, iar copilei mele i-a placut asa de mult sapunelul Lavandine, incat nu-i mai dadea drumul din manute, la baie. Dupa sarcina, nastere si alaptare, parul meu incepuse sa dea semne de oboseala, iar produsele de ingrijire Lavandine il ajuta foarte mult sa se regenereze. Bioshampure este o reteta unica si originala de sampon, o pulbere din plante terapeutice, iar efectul se poate observa de la prima aplicare, mai ales in combinatie cu balsamul fara clatire si cu solutia volumizanta, o alta reteta unica, pe baza de sare Epsom si sare de mare.

Hidrolatele fac adevarate minuni pentru ten, iar la Lavandine se gasesc soiuri mai rare pe piata, cum ar fi hidrolatul de castraveti sau de urzica vie. Praful de dinti, dupa reteta Claudiei, este mai valoros si terapeutic decat produse similare foarte scumpe, marci bio, pe care le-am testat de la producatori din strainatate. Vaporub este un alt produs minunat, terapeutic, pe care nu l-am gasit pana acum pe piata, in varianta absolut naturala. Si pentru ca natural e cel mai sexy, Lavandine are balsamuri si rujuri care va pot face sa uitati de produsele conventionale, care pot contine ingrediente foarte periculoase pentru sanatate.

Puteti afla mai multe despre produse si de pe blogul Claudiei. Povestea marcii de produse Lavandine a inceput din 2008, dupa o vizita la o manastire din Italia, unde se fabricau manual cosmetice naturale. De atunci, Claudia a invatat sa traiasca facand ceea ce-i place, iar povestea Lavandine a aparut si in presa, in articole din revistele Unica si Avantaje.

Ii multumesc Claudiei pentru prietenie, pentru acest concurs, si tare ma bucur sa impartasim cu voi pasiunea si dragul pentru natural, pentru sanatos si pentru frumos. Va doresc mult spor sa fiti si sa faceti ceea ce va bucura sufletul! Pentru ca se poate!

Concursul s-a incheiat pe 11 aprilie. S-au inscris 25 de persoane, lista fiind urmatoarea:

01.Mickyangelo07castigator lavandine
02.Adriana Tarnoveanu
03.Flori de mandarin  (Nicole Patric)
04.Liliana Daniela Olaru
05.Daniela Havarneanu
06.Maria Matei
07.Maria Stroe
08.Mihaela Anuri
09.Mihaela Mihaiescu
10.Mihaela Ela Soare
11.Virginia Nastase
12.Bianca Roba
13.Bora Liliana
14.Maria Feodorovici
15.Claudia Baciu
16.Valerica Oprisanu
17.Elena Candea Aronescu
18.Aura Schneider
19.Raluca Ispas
20.Andra Daniela Ion
21.Narcisa Narcy
22.Palmes Vasilica
23.Lia Gabriela
24.Mariana Stefan
25.Doris Checiches

Castigatorul a fost ales prin random.org si este numarul 16 de pe lista, Valerica Oprisanu. Va multumesc tuturor pentru participare, sper ca v-au placut produsele Lavandine si ma bucur ca ati aflat de ele pe aceasta cale.

Comments on: "Un dar pentru voi: concurs cu produse sanatoase" (19)

  1. Ma inscriu si eu pentru ca iubesc produsele handmade si chiar imi doresc o crema de fata din ingrediente naturale.

    Apreciază

  2. Înainte de a-mi anunta participarea, vreau sa urez mult succes Claudiei cu afacereai! Ma învârt de jumatate de ora printre produse si nu as sti ce sa aleg nici daca m-as mai învârti alte doua ore întregi. Toate par bune, iar sapunurile sunt senzationale. Se vede ca-s facute cu pasiune!
    Deci, m-am oprit pentru moment asupra produsului „Essence de roses-sapun delicat cu ulei de trandafiri-Lavandine”…

    Apreciat de 1 persoană

  3. Interesante produse !

    Apreciat de 1 persoană

  4. Particip cu mare drag și voi spune și altora. Mă uit cu jind după bioshampure,mi se pare ideal pentru cat de creată sunt, dar văd o grămada de alte produse pe care le voi studia.

    Apreciat de 1 persoană

    • Ma bucur ca participi, multumesc. Bioshampure am comandat si eu si ma mir cat de economic este si ce bine ii prinde parului meu. Aveam nevoie nu doar de un sampon, ci de un produs terapeutic si intr-adevar regenerant. Si eu sunt creata.🙂

      Apreciat de 1 persoană

  5. Numai după nume și parcă mă atrage. Lavanda miroase frumos🙂 .Participăm și noi🙂

    Apreciat de 1 persoană

  6. Particip. Imi plac produsele.

    Apreciat de 1 persoană

  7. […] Livia Bonarov Dragii mei, am o surpriza placuta pentru voi, sanatoasa si parfumata: un concurs. Tare m-am bucurat […]

    Apreciază

  8. Particip cu drag. Mi ar placea produsul : ruj Nr.8 Holographic satin plum.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

