Aceste randuri, care mi-au umplut sufletul de bucurie, le-am primit de la o cititoare care si-a dorit mult cartea „La ce esti dispus sa renunti ca sa fii fericit?” si careia i-am trimis-o tocmai in Germania. Am impartasit impreuna emotiile ce urmeaza si vi le impartasim si voua, tuturor. Va multumesc.

„6:25 – Ma trezesc, zambind curios. Normal, sunt navalita de ganduri, dau drumul la muzica.

6:30 – Alarma suna. Nici nu o aud. Sunt in baie si cant! Cumva, intre spalatul pe dinti si uitatul in oglinda, zambind din nou.

7:30 – Ajung la munca si parca toata lumea in jurul meu e mai senina, parca toata lumea zambeste!coperta carte 1

16:30 – Plec acasa pe cele doua minunate roti ale mele (bicicleta), fara de care nu pot exista. Intru in casa (o camera de 12mp), incep sa simt goliciunea acelei camere fara sotul meu in ea si nu am stare! Incep sa imi strang dezordinea si dau de ‘ea’ (cartea „La ce esti dispus sa renunti ca sa fii fericit?”). O iau, incep sa zambesc si o pun pe raft langa celelalte carti care mi-au marcat existenta.

20:00 – Plec, pe cele doua roti ale bicicletei mele, sa ma intalnesc cu un prieten vechi. Dupa un pahar de vin bine meritat, ceva imi atrage atentia: numarul 2. Doua roti ale bicicletei; doua urechi, in jurul carora se poate intinde zambetul (asa il simteam, cel putin); doua casti, in care a rasunat la nesfarsit aceeasi melodie, fara sa ma satur de ea nicio secunda; doua maini, sa tin ghidonul in mana si sa ma prostesc, cand e strada libera, dandu-i drumul, sa vad daca sau nu; doi ochi, care se bucura de cateva strazi banale si de un cer senin, cu o semiluna minunata; si doua picioare, care ma poarta intr-un nor de zambet! Un zambet pe care nu mi-l pot stapani…

22:00 – Ma trezesc dand ture in jurul blocului, pentru ca nu ma pot opri! Simt o extraodinara bucurie in suflet, care imi pune un minunat zambet pe fata! Si realizez, in sfarsit, cu seninatate si liniste, ca pur si simplu ma bucur de TOT! Tot ce imi apartine si tot ce imi mentine acest zambet, care imi va crea niste minunate riduri in jurul gurii! Poate ridurile pe care toata lumea ar trebui sa si le doreasca…

Ultimul cuvant al EI – Livia – care m-a lasat cu un Zambet fara de care nu ma pot vedea trai! Doua roti ale bicicletei, sotul meu, parintii si UN ZAMBET! Nu am nevoie de mai mult.

Tatal meu are o vorba: ‘Iubita mea, banii sunt facuti sa circule, fericirea e facuta sa fie traita din plin si din tot sufletul!’

Iti multumesc, draga Livia, ca mi-ai daruit un Zambet fara de care nu ma pot vedea fericita!”

(Alecsandra Micu)

Lasă un răspuns

