Dragii mei dragi, bucurie mare: cartea „La ce esti dispus sa renunti ca sa fii fericit?” a aparut si este disponibila pentru comenzi. Traiesc un vis frumos si implinit.🙂

coperta carte 1

Va multumesc, fiindca voi, indiferent ca stiti sau nu, m-ati inspirat, prin dragostea ce v-o port, sa scriu aceasta carte, care sper sa va fie de folos spre a fi fericiti.

Le multumesc mult tuturor celor care au contribuit la aparitia cartii, tuturor celor care mi-au oferit inspiratie, sfaturi, incurajari si ganduri bune. In mod deosebit, le multumesc Catalinei Muller-Moisian si Cristinei Verdes. Ii multumesc lui Katalin Borbath si lantului de magazine „Paradisul Verde„. Daca va place designul cartii si aveti vreodata nevoie de servicii de advertising sau de design, va recomand cu toata increderea si caldura niste oameni tare priceputi si pasionati de ceea ce fac: Ionel Verdes si Emanuel Dumitrescu.

Numele meu, Livia, inseamna culoare albastra. Culoarea albastra ii corespunde chakrei gatului, asociata capacitatii de exprimare, mai ales de exprimare de sine. Ma bucur si ma inclin cu recunostinta, multumind divinitatii din noi si din afara noastra, pentru posibilitatea de a ma exprima prin aceasta carte.

Prima parte a cartii cuprinde biografia mea, experientele prin care am trecut, boli de care m-am vindecat, ceea ce am invatat in urma perioadelor dificile de viata, din toate punctele de vedere: fizic, psihic, emotional, material. A doua parte detaliaza o metoda prin care putem obtine si pastra fericirea, printr-un simplu exercitiu de sinceritate cu sine. Metoda descrisa in carte a fost o pura inspiratie.

coperta4Cartea cuprinde 252 de pagini si costa 33 de lei. Deocamdata nu se gaseste in librarii, sper ca va putea fi disponibila si astfel, insa nu va pot preciza cand anume. Ii rog pe care doresc s-o comande sa-mi trimita un mesaj pe oricare cale: comentariu pe blog, mail la adresa sayonaraselena@yahoo.com, mesaj privat pe facebook pe pagina NU Exista BOLI sau pe profilul meu personal. Va rog sa specificati in mesaj modalitatea prin care doriti sa va fie trimisa cartea (Posta Romana sau orice curierat doriti), numele si adresa complete la care sa va fie expediata cartea (codul postal in cazul in care alegeti Posta Romana), numarul de exemplare pe care le doriti si numarul de telefon la care puteti fi contactati. Plata cartii si a transportului va fi in sistem ramburs, la primirea coletului. De asemenea, ii rog pe aceia care doresc autograf sa specifice acest lucru in cadrul mesajului.

coperta carte 3Rog urmatoarele persoane, care au contribuit la aparitia cartii, sa ma contacteze, spre a primi un exemplar: Catalina Muller-Moisianu, Cristina Verdes, Emanuel Dumitrescu, Katalin Borbath, Gabriel Popescu, Stefania-Monica Orasanu, Olimpia Tudor, Vasilica Balanuta, Mihaela Finica Gradinaru.

Cu drag,
Un om care a invatat sa fie dispus sa renunte la orice ca sa fie fericit.

Comments on: "La ce esti dispus sa renunti ca sa fii fericit?" (15)

  1. Gabor Nicoleta said:

    Buna ziua, as vrea sa comand un exemplar din cartea „La ce esti dispus sa renunti pentru a fi fericit?”

    Apreciază

  2. Buna ziua,
    aș vrea să știu ce părere aveți despre călătoriile Brandon Bays.
    Mulțumesc.

    Apreciază

  3. […] Povestea mea o puteti citi in articolul “Draga cancer, iti multumesc” si in interviul acordat site-ului „Hranatate”. Am participat la editia din 2012 a Targului Raw Generation, vorbind deschis despre traseul pe care l-am parcurs catre vindecare. Au urmat aparitiile live la stirile Digi24 si in cadrul emisiunilor “Tinerete fara batranete”, „La Maruta”. Am devenit public speaker, trainer (formator), life coach si consilier pentru dezvoltare personala, iar in anul 2015 am scris in doar 9 zile cartea „La ce esti dispus sa renunti ca sa fii fericit”. […]

    Apreciază

  4. La tot pentru a fi fericit.M-am saturat sa scriu tot la mine.Draga Livia,ti-am vazut poza pe net si ma bucur sa te cunosc dupa chip.Scrii niste articole minunate si de cind tot intru aici,imi devine tot mai familiar acest site.Am renuntat de mult la tot insa din inertie, mai exista atractii si in alte directii.Sint convins ca si volumul lansat ce trateaza subiectul va fi de asemenea de succes.O zi buna

    Apreciază

  5. […] mi-au umplut sufletul de bucurie, le-am primit de la o cititoare care si-a dorit mult cartea „La ce esti dispus sa renunti ca sa fii fericit?” si careia i-am trimis-o tocmai in Germania. Am impartasit impreuna emotiile ce urmeaza si vi le […]

    Apreciază

  6. […] Viaţa ne-a adus însă împreună, ne-a făcut să ne cunoaştem  mai bine, dincolo de a face cunoştinţă şi a ne întreba “ce mai faci?”. Ne-a făcut să aflăm că avem convingeri şi idei comune, preocupări comune. Atunci când mi-a mărturisit că şi-ar dori să scrie o carte m-am bucurat şi am încurajat-o cu tot dragul, ştiind cât de meşteşugită îi e scrierea în urma lecturării cu fidelitate a blogului său Nu există boli. […]

    Apreciază

  7. […] mi-au umplut sufletul de bucurie, le-am primit de la o cititoare care si-a dorit mult cartea „La ce esti dispus sa renunti ca sa fii fericit?” si careia i-am trimis-o tocmai in Germania. Am impartasit impreuna emotiile care urmeaza, pe […]

    Apreciază

  8. Felicitări! Așteptăm lansarea oficială!🙂

    Apreciază

  9. Claudiu said:

    Felicitări!

    Apreciază

Lasă un răspuns

