Oameni buni si dragi! Ma vad nevoita sa aduc iar, alte si alte lamuriri, ca sa nu ne irosim timpul inutil, si unii, si altii.

Ma bucur daca am ajuns la sufletele voastre, ma bucur daca va poate fi de folos ceva din ce scriu. Dar, exista un mare „dar”, va rog insistent sa cititi DISCLAIMERUL acestui blog! Va rog sa nu ma confundati! Cine sunt? Povestea mea exista pe acest blog. Ma vad nevoita sa insist asupra a ce nu sunt.

NU sunt medic, NU am studii si/sau competente medicale, ca atare NU dau sfaturi, NU fac recomandari. NU sunt in locul niciunuia dintre voi. NU va cunosc harta psiho-emotionala UNICA. Asa ca, va rog mult, NU-mi mai cereti sfaturi pentru diferitele voastre afectiuni, pentru cate un diagnostic, pentru ca eu nu prescriu retete.

Chiar daca ceva a functionat pentru mine, de pilda, un suc m-a ajutat sa scap de dureri de stomac, asta nu inseamna ca musai o sa va ajute si pe voi, indiferent cu ce afectiuni digestive va confruntati. Nu inseamna absolut deloc sa nu mergeti la medic sau sa nu-i cereti sfatul. Reteta de suc care m-a ajutat pe mine este echivalenta cu o reteta culinara, daca vreti. Adjuvanta, cel mult. Voi faceti ce considerati ca va ajuta pe voi, alegeti ce doriti pentru voi.

Faptul ca am povestit, tot din proprie experienta, ca analizele pot avea rezultate uneori destul de relative  nu inseamna absolut deloc sa nu va mai faceti analize! Ce faceti si ce alegeti ramane la latitudinea voastra si ceea ce va tot repet eu este tocmai faptul de a va asuma in totalitate responsabilitatea de sine, implicit alegerile si deciziile personale, care va privesc.

Ca sa intelegeti cum va pot fi eu de folos, va rog sa intelegeti ce sunt. Un om ca si voi, in primul rand. Ma ocup de dezvoltare personala, de diverse metode de terapii alternative. Treaba mea e sa indrum oamenii catre ei insisi, catre sine, spre a descoperi in sine resursele necesare pentru a-si atinge obiectivele personale si a evolua, astfel, spre cea mai buna varianta posibila a sinelui, spre a o manifesta.

Scopul meu este sa vorbesc despre asumarea responsabilitatii de sine si despre managementul fricilor. NU e deloc treaba mea sa va prescriu nimic. Cel mult va pot recomanda surse de informare pentru dezvoltarea voastra personala.

Va pot recomanda carti, filme, materiale de studiu care va pot sprijini in procesul vostru de dezvoltare personala. TOT ce exista pe acest blog, ABSOLUT TOT CE PUBLIC ESTE DOAR CU TITLU INFORMATIV. Nu indemn si nu sfatuiesc pe nimeni sa-mi urmeze exemplul. Sunteti absolut liberi sa trageti ce concluzii doriti in urma a tot ce cititi.

Viata NU este o reteta. Nu se poate prescrie nimanui. Viata este suma unor alegeri personale. Viata fiecaruia dintre noi este unica si irepetabila. Putem impartasi impreuna experiente, dar nici macar din punct de vedere medical nu putem intra toti in aceleasi categorii fixe, in aceeasi oala. Fiecare pacient este unic, iar afectiunile sale reprezinta ceva la fel de personal. De aceea va indemn mereu sa va informati, sa alegeti pentru voi ce considerati ca vi se potriveste, ce credeti ca va poate ajuta, eventual din multiple surse, nu doar intr-o singura directie. Asa am procedat si eu, pentru mine.

IATA CUM VA POT FI EU DE FOLOS:

  1. In privinta dezvoltarii personale, am scris o carte care cuprinde biografia mea, in prima parte, si o metoda practica, un exercitiu de sinceritate cu sine, spre a fi fericiti. Cartea abordeaza, totodata, problematica fricilor cu care ne confruntam, care ne pot obstructiona calea catre dezvoltare personala, catre atingerea scopurilor noastre, implicit catre fericire.
  2. Sunt trainer si life coach, organizez cursuri, workshopuri, intalniri tematice, tabere, toate centrate pe dezvoltare personala, in cadrul carora va pot vorbi, mai ales din experienta proprie, despre managementul fricilor, despre cum am reusit sa-mi depasesc anumite frici si nu numai. Colaborez cu medici, psihologi, nutritionisti, fito-terapeuti, practicieni de diverse terapii alternative samd.

Va rog frumos sa-mi respectati TIMPUL. Sa nu-mi scrieti inutil, fiindca nu beneficiez de timpul necesar spre a va raspunde tuturor. Sa nu-mi mai cereti sfaturi, recomandari, solutii pe care nu vi le pot oferi.

Va multumesc pentru intelegere!

multumesc_multP.S. Orice altceva ati fi inteles, in mod eronat, din continutul acestui blog, este pura dvs interpretare. Sper ca acum m-am exprimat cat se poate de clar. Sunteti pe deplin responsabili pentru citirea acestui blog, pentru modul in care puteti interpreta tot ceea ce scriu, pentru alegerile si deciziile personale! Prin simpla accesare a acestui blog va exprimati totodata acordul de a accesa niste informatii, cu care sunteti absolut liberi sa fiti sau nu de acord, si pe care sunteti absolut liberi sa le folositi ulterior dupa cuviinta.

Comments on: "Cine sunt, ce nu sunt si cu ce ma ocup" (3)

  1. Aș vrea să cunosc părerea dvs. despre Călătoria lui Brandon Bays și despre metoda ei de tratament. Mulțumesc. Succes.

    Apreciază

  2. […] Va invit sa cititi cu atentie articolul “Cine sunt, ce nu sunt si cu ce ma ocup”, spre a fi evitate orice fel de posibile confuzii […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

