Happy Hour cu Maruta

Dragii mei, am primit invitatia de a face cunostinta cu Happylica lui Catalin Maruta, in cadrul seriei editiilor speciale ale emisiunii „Happy Hour”.happylica

„Chiar în postul Sfintelor Sărbători de Paști, vreau să vă prezint oameni speciali și povești de viață care sper să inspire oameni aflați în momente de cumpănă.”, a declarat Maruta.

Site-ul oficial numeste aceste editii speciale „seria minunilor de Paste”. Emisiunea are un format nou, putand fi urmarita de luni pana vineri, intre orele 16-17 si 17.30-18.

Multumesc si pe aceasta cale pentru invitatie si va dau intalnire maine, 2 aprilie, la Happy Hour, unde ma puteti urmari live. Sper sa ajung nu numai pe ecranele voastre, cat mai ales la sufletele voastre.

Cu drag,
Livia

Comments on: "Happy Hour cu Maruta" (4)

  1. nu sunt deloc de acord cu ideea dvs de a neglija medicina in totalitate. sa te vindeci doar prin autosugestie si diete este o practica naiva. dvs. sunteti un vorbitor motivational, iar terapiile c ele promovati nu au o baza solida. indemnati oamenii sa mearga si la doctor. si sper ca o faceti si dvs.

    Apreciază

    • Efectul placebo nu este deloc naiv, ci demonstrat stiintific ca fiind foarte puternic si eficient. M-ati inteles gresit in privinta neglijarii medicinei in totalitate, cititi, va rog, disclaimerul acestui blog si va veti lamuri.

      Apreciază

  2. no, ce sa mai zic. am vazut ce fel de oameni merg la maruta. e o emisiune pentru un public needucat. fara rautate, am citit articolele dvs., si mi se par ca sunt menite pentru exact acelasi public. e trist ca oamenii citesc ce scrieti si sunt influentati, ajungand sa creada ca e ok sa nu mearga la doctor, ci sa se bazeze doar pe ei insisi.

    Apreciază

    • Eu prefer intotdeauna sa nu judec oamenii si sa-i consider egali. daca dvs nu vedeti lucrurile la fel, este optiunea dvs. Eu ma adresez oricui si ma bucur daca mesajul meu, experienta mea de viata pot fi de folos.

      Apreciază

Lasă un răspuns

