Iata cum functioneaza mass-media. Pe baza de interese si dezinformare. Deformand realitatea, sfidand logica. Iata cum incearca mass media sa le spele oamenilor creierele, sa-i instige, sa le induca pareri, pe baze logice complet eronate. Iata cum interpreteaza sursele de informare, spre a denigra unii oameni si a-i manipula pe altii. Iata de ce se doreste reducerea la tacere a unor jurnalisti care indraznesc sa inoate contra curentului. Pentru ca mass media ne vrea lobotomizati.

Jurnalista Olivia Steer a postat aceste randuri pe facebook:

„<Avicenna a făcut un experiment şi a pus un miel într-o cuşcă, lângă cuşca unui lup. Mielul a murit, pur şi simplu, de frică. Când ne e frică, nu se mai secretă chimia necesară şi celula moare. Pe termen lung, asta înseamnă scleroze, boli degenerative, Parkinson şi demenţă> spunea doctorul Dumitru Constantin Dulcan , într-un interviu despre puterea emotiilor si gîndurilor, pe care l-am citit, pe nerăsuflate, acum ceva vreme.
De curînd, din frica teribilă de a nu face un cancer ovarian, Angelina Jolie și-a extirpat ovarele și trompele uterine, deși era sănătoasă, iar asta la doi ani după ce și-a amputat ambii sîni perfect sănătoși, decizie luată tot sub imperiul fricii de moarte. În ambele cazuri, a îndemnat femeile perfect sănătoase, trecute de 30 de ani sau care au deja copii, să-i urmeze exemplul, campanie de mutilare susținută de toată mass-media și glorificată de lumea medicală, ca fiind un act de mare responsabilitate și curaj.

Imediat, au aparut reactii in mass media, cu titluri ridicole de-o schioapa, de genul: „Declaratiile halucinante care vor arunca si Hollywood-ul in aer”, “Olivia Steer – contestatie soc la adresa Angelinei Jolie: cancerul ovarian e provocat de frica.”

Mass Media

Daca din postarea citata mai sus, in care este vorba despre faptul ca actrita americana s-a operat de mai multe ori, SANATOASA fiind, se trage concluzia, in mass media autohtona, ca se face cancer din frica, fiind vorba despre complet altceva, despre frica generata de potentialitatea aparitiei cancerului, care poate indemna oameni sanatosi sa se cioparteasca, inseamna ca logica si bunul simt au parasit demult spatiul informarii din majoritatea surselor mass media romanesti.

E clar ca se cauta scandal cu tot dinadinsul. Pentru ca scandalul vinde. Dar daca vinde, ar trebui, totusi, sa ne punem intrebarea: cine il cumpara? Cine cumpara astfel de informatii, cine plateste pentru ele? Pentru ca, dupa asemenea acuzatii absolut nefondate, pe baza celei mai elementare logici, daca as fi director de publicatie, as concedia jurnalistul care a scris asemenea randuri sau l-as pune sa semneze, pe proprie raspundere, ca isi asuma intreaga responsabilitate a ceea ce a publicat, in cazul in care persoana denigrata si acuzata, in mod voit fals, ar porni o actiune in instanta.

Cat despre consumatori, va invit sa ganditi, sa reflectati un pic asupra surselor de informare pe care le alegeti, asupra informatiilor carora sunteti dispusi sa le dati crezare si pe baza carora puteti fi dispusi sa va formulati pareri personale.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: