Hugh Jackman, actorul renumit mai ales pentru rolul Wolverine din „X-Men”, dar si pentru filmul “The Fountain”, declara ca meditatia i-a schimbat viata.

Actorul canta la pian, practica yoga in fiecare zi, e filantrop si din 1992 e membru al Scolii de Filosofie Practica. Hugh e cel mai mic din cei 5 frati ai sai. Cand avea 8 ani, mama a parasit familia si copiii au ramas in grija tatalui. Jackman a primit de mai multe ori titlul de “Cel mai sexy barbat in viata”. Hugh JackmanS-a casatorit cu Deborah Lee Furness in 1996 si au adoptat doi copii. La dorinta lui, pe inelele de logodna au fost inscriptionate urmatoarele cuvinte, provenite din sanscrita: “Om paramar mainamar”, care inseamna “Dedicam unirea noastra unei surse mai inalte (unui scop mai presus de noi insine)”. In 2009, a fost desemnat ambasador al binelui la Seoul. Regizorul Shawn Levy spune despre Jackman: “E cel mai de treaba tip de la Hollywood. Si nu se preface. E mereu asa. E deschis, plin de compasiune, generos, tot timpul.”

Hugh Jackman practica yoga si Tai Chi si isi executa singur aproape toate cascadoriile din filme. Secretul performantelor sale fizice: puterea mintii. “Nu-mi stabilesc scopuri in viata. In tara asta (SUA), oamenii nu fac decat sa-si stabileasca scopuri. Sunt de acord, pana la un punct, ca asta te ajuta sa mergi mai departe. Insa ne limitam singuri prin scopuri. Avem mult mai multe capacitati decat credem.”

Filosofia lui de viata: in loc sa traiesti scopuri, traieste clipe intense. Acesta e adevaratul test, fiindca trebuie sa iti asumi esecul. “Frica (de esec) ne tine pe loc. Pe masura ce imbatranesc, puteti vedea ca oamenii esueaza mai mult. Cum ne pastram neinfricarea unui copil? Nedand inapoi. Din fericire, eu nu ma tem sa ma fac de ras.”

Pentru filmul “The Fountain” (2006), in care a interpretat trei roluri diferite, fiind cel mai dificil film in care a jucat, din punct de vedere fizic si emotional, Hugh a filmat trei ore in pozitie de lotus, sub apa. A practicat yoga timp de 9 luni pentru a reusi pozitia lotus, iar alte 3 luni s-a antrenat sa-si poata tine cat mai mult respiratia sub apa. A refuzat dublurile.

“Practic yoga in fiecare dimineata, dupa ce ma trezesc, o ora si jumatate, doua ore. Mi-amintesc ca un profesor de actorie spunea ca oamenii isi reprima emotiile in corp. Daca nu le exprimi, raman blocate fizic. Barbatii au solduri foarte inguste. Un profesor de yoga mi-a zis asta. Avem solduri foarte inguste pentru pozitia lotus. De asta mi-e asa de al naibii de greu s-o execut. Barbatii au solduri inguste fiindca acolo se depoziteaza emotiile. De aceea femeile sunt, in general, mult mai emotive, ele au solduri mult mai largi.”

“Pentru Wolverine am petrecut o ora si jumatate la sala de gimnastica si am consumat 1000 de calorii pe zi mai mult ca de obicei. M-am antrenat mult. Am ascultat Godsmack si Metallica. Am tipat si am urlat, iar asta m-a ajutat sa intru mai bine in pielea personajului, sa ma antrenez mai al naibii.”

wolverine

Hugh se gandeste sa devina vegan si spune ca e destul de sigur ca nu e sanatos ca medicii sa recomande consumul zilnic de carne.

Actorul a fost recent tratat de cancer de piele (carcinom) a doua oara, excizandu-i-se portiunea care a rezultat bolnava la biopsie, dar crede ca exista sanse ca afectiunea sa reapara pe viitor. Hugh crede ca faptul ca nu a folosit protectie solara a contribuit la imbolnavirea sa. Merge periodic la medic pentru control.

In ultimii 20 de ani, starea lui de bine si de relaxare i se datoreaza meditatiei. “Mi-a schimbat efectiv viata. Nu e o chestie religioasa.” Intr-un interviu la Oprah, Hugh a declarat: “Prin meditatie, pot sa dau drumul la tot. Nu sunt Hugh Jackman. Nu sunt tata. Nu sunt sot. Ma cufund in sursa care creeaza tot.” “Nimic nu mi-a deschis ochii mai mult decat meditatia transcendentala. Ma face calm si fericit, imi da liniste si pace in viata asta haotica!”

Comments on: "Meditatia i-a schimbat viata lui Wolverine" (1)

  1. Reblogged this on radupopescublog.

    Apreciază

Lasă un răspuns

