Va ofer o brosura gratuita, redactata de oameni care l-au cunoscut personal pe Valeriu Popa. Teoria sa despre viata, despre vindecare, se baza pe afirmatiile lui Buddha: gandurile noastre creeaza realitatea pe care o traim. Gandurile noastre sunt active si constituie semintele pe care le-am plantat. Subconstientul nu este interesat daca gandurile noastre sunt bune sau rele, ci pur si simplu raspunde in deplina conformitate cu natura acestor ganduri. El nu ne va contrazice niciodata, ci va accepta mereu ceea ce afirmam in mod constient. Prin urmare, trebuie sa fim decisi sa alegem viata, sanatatea si iubirea. Renuntand la vechile tipare inradacinate in subconstient, vom castiga o viata sanatoasa.

open mind

Intoxicarea corpului fizic nu este doar consecinta unei alimentatii dezechilibrate, cum se crede, ci si rezultatul unor factori emotionali. Supararea, furia, nemultumirea modifica functionarea corecta a bilei, a ficatului si inflameaza mucoasa intestinului subtire. Teama transforma mucoasa intestinului gros. Drept urmare, abdomenul se baloneaza, aparand disconfortul fizic, insomniile, dereglarile metabolice. Toate aceste modificari determina o reactie imunitara anormala. Gandurile negre sunt direct raspunzatoare de “otravurile” din mental, apoi se rasfrang asupra corpului fizic. Asa iau nastere bolile. Sentimentele negative reprezinta otrava si stres pentru intregul organism. Furia, mania, razbunarea, duc la dereglarea echilibrului acido-bazic. Asadar, tensiunea nervoasa blocheaza intestinele, facandu-le inactive. Daca omul continua sa fie nervos, incarcatura emotionala devine cronica, iar dezechilibrele nutritionale specifice devin mai pronuntate. Sodiul si apa sunt retinute in organism, in timp ce potasiul, vitamina C, magneziul si vitamina B sunt epuizate.

Ce-i foarte trist, este faptul ca ne sinucidem lent, dar sigur. Miracolul vindecarii sta in gandurile noastre despre sanatate. In aceasta brosura veti gasi cauzele mentale ale bolilor si noul model de gandire pentru fiecare boala in parte de care are nevoie subconstientul pentru a instala in el noul mesaj pentru anihilarea programarii negative si instalarea sanatatii. Perioada de a capta si instala mesajul este de 21 de zile. Nu trisati si nu incercati sa pacaliti o lume perfecta ca aceea a subconstientului. Cititi-i mesajul de la “noul model de gandire” timp de 21 de zile, de 3 ori pe zi, cate 10-15 minute. Evitati recitarea mecanica a formulelor. Ceea ce cititi, incercati sa traiti. Bolile vor fi date in ordine alfabetica si se folosesc urmatoarele prescurtari: C.M.P. = cauza mentala a problemei, N.M.G. = noul model de gandire. Puterea gandirii pozitive consta in repetitie, in insistenta de a emite aceleasi ganduri bune si de a avea deplina incredere in aplicabilitatea lor.

Descarcati brosura cu un click aici.

Comments on: "Metode de autovindecare recomandate de Valeriu Popa" (45)

  1. […] Va ofer o brosura gratuita, redactata de oameni care l-au cunoscut personal pe Valeriu Popa. Teoria sa despre viata, despre vindecare, se baza pe afirmatiile lui Buddha: gandurile noastre creeaza realitatea pe care o traim. Gandurile noastre sunt active si constituie semintele pe care le-am plantat. Subconstientul nu este interesat daca gandurile noastre sunt bune sau rele, ci pur si simplu raspunde in deplina conformitate cu natura acestor ganduri. El nu ne va contrazice niciodata, ci va accepta mereu ceea ce afirmam in mod constient. Prin urmare, trebuie sa fim decisi sa alegem viata, sanatatea si iubirea. Renuntand la vechile tipare inradacinate in subconstient, vom castiga o viata sanatoasa. open mind Intoxicarea corpului fizic nu este doar consecinta unei alimentatii dezechilibrate, cum se crede, ci si rezultatul unor factori emotionali. Supararea, furia, nemultumirea modifica functionarea corecta a bilei, a ficatului si inflameaza mucoasa intestinului subtire. Teama transforma mucoasa intestinului gros. Drept urmare, abdomenul se baloneaza, aparand disconfortul fizic, insomniile, dereglarile metabolice. Toate aceste modificari determina o reactie imunitara anormala. Gandurile negre sunt direct raspunzatoare de “otravurile” din mental, apoi se rasfrang asupra corpului fizic. Asa iau nastere bolile. Sentimentele negative reprezinta otrava si stres pentru intregul organism. Furia, mania, razbunarea, duc la dereglarea echilibrului acido-bazic. Asadar, tensiunea nervoasa blocheaza intestinele, facandu-le inactive. Daca omul continua sa fie nervos, incarcatura emotionala devine cronica, iar dezechilibrele nutritionale specifice devin mai pronuntate. Sodiul si apa sunt retinute in organism, in timp ce potasiul, vitamina C, magneziul si vitamina B sunt epuizate. Ce-i foarte trist, este faptul ca ne sinucidem lent, dar sigur. Miracolul vindecarii sta in gandurile noastre despre sanatate. In aceasta brosura veti gasi cauzele mentale ale bolilor si noul model de gandire pentru fiecare boala in parte de care are nevoie subconstientul pentru a instala in el noul mesaj pentru anihilarea programarii negative si instalarea sanatatii. Perioada de a capta si instala mesajul este de 21 de zile. Nu trisati si nu incercati sa pacaliti o lume perfecta ca aceea a subconstientului. Cititi-i mesajul de la “noul model de gandire” timp de 21 de zile, de 3 ori pe zi, cate 10-15 minute. Evitati recitarea mecanica a formulelor. Ceea ce cititi, incercati sa traiti. Bolile vor fi date in ordine alfabetica si se folosesc urmatoarele prescurtari: C.M.P. = cauza mentala a problemei, N.M.G. = noul model de gandire. Puterea gandirii pozitive consta in repetitie, in insistenta de a emite aceleasi ganduri bune si de a avea deplina incredere in aplicabilitatea lor. Descarcati brosura c Brosura de descarcat o gasiti aici, la finalul articolului: https://liviabonarov.wordpress.com/2014/03/25/metode-de-autovindecare-recomandate-de-valeriu-popa/ […]

    Apreciază

  2. Nu regret pentru nici o secunda faptul ca am citit acest articol. M-am distrat copios pe seama aberatiilor propuse. Unii oameni isi petrec viata incercand sa defineasca stiintific concentratia ionilor dintr-o solutie (ph, aciditate – bazicitate); Altii speculeaza cum ca s-ar corela cu furia, mania, razbunarea sau balonarea ..

    Doamna Livia sigur are un background in divertisment.

    Apreciază

  3. […] la vechile tipare inradacinate in subconstient, vom castiga o viata sanatoasa.” – Valeriu Popa […]

    Apreciază

  4. […] la vechile tipare inradacinate in subconstient, vom castiga o viata sanatoasa.” – Valeriu Popa […]

    Apreciază

  5. Omul nu se vindeca singur fara ajutorul lui Dumnezeu si Iisus Hristos, oricat ar repeta aceste „mantre”. Ocultistii de toate felurile folosesc termenul „dumnezeu” fara esenta spiritual duhovniceasca, traim in decadere maxima si suntem atacati pe toate fronturile spirituale, sa aveti grija de voi ce credeti, caci mult am ratacit si eu pana sa aflu ce au toate aceste jumatati de masura la ocultisti/vindecatori in comun.

    Apreciază

  6. hei, jaffarhu, cerebralul din tine este dator cu un raspuns: cum explici fenomenul placebo? sau tu faci parte din categoria celor ce cred ca daca esti orb lumina nu exista!!! si sa stii ca inteligenta cuprinde si buna crestere – in asta sigur esti deficitar – si o exprimare eleganta! argumentele sustinute cu un asemenea limbaj nu au nicio valoare! de fapt nu ai venit cu niciun argument, totul a fost o insiruire de termeni „elevati” cu care probabil te simti bine; indraznesc sa cred ca acesta este mediul in care traiesti de aceea cred ca vina nu-ti apartine in totalitate! un sfat: trezeste-te pana nu-i prea tarziu!!!

    Apreciază

  7. Doresc ca experienta mea in terapiile alternative sa constituie un mic sprijin pentru cei care au nevoie http://jurnaldecobai.blogspot.ro/2015/01/introducere.html Multa sanatate!

    Apreciază

  8. Cu o hepatita C (tratata fara rezultat) ciroza si hepato carcinom,cu o recomandare de transplant hepatic si cu multa disperare, acum 3 ani am ales singura cale care-mi mai era data-LEACURILE LUI DUMNEZEU- Sentimentul de disperare in fata mortii nu se descrie in cuvite,cand medicina este neputincioasa ne aducem aminte de D-zeu si de forta vindecatoare a trupului nostru.Sanatate tuturor! chiar si celor ce nu cred…..

    Apreciază

  9. jaffarhu, comentariile tale sunt mai lungi decat articolul propriu zis…nici nu m-am obosit sa le citesc pe toate, dar un lucru e clar: e timpul sa iei o m..e :-))))

    Apreciază

  10. Liviu Angelescu said:

    Draga Livia, (in legatura cu ce comenteza acest „jaffa-rhu”, persoana care se ascunde in spatele acestui „nick name”), eu personal cred ca raspunsurile tale sunt adevarate diamante pe care le arunci porcilor. E un consum energetic, care ar trebui indreptat catre altii care merita, stabilind astfel un echilibru intre energiile emanate in acest contest. Cu stima A.L.

    Apreciază

    • Multumesc Liviu pentru sustinere. Nu ma ascund, daca doriti, va pot lasa in privat datele de contact.
      As fi numit raspunsurile dumneai drept „perle”, si nu „diamante”, dar cred ca merge mai bine asocierea ta. Sper sa fi vazut ca in tot ce am sustinut pana in acest moment, acelasi fapt i l-am recomandat si eu Liviei, a-si indrepta atentia catre lucrurile care chiar sunt importante, nu in a bate campii pe internet. Nu am nimic cu a fi prost, dar cu a fi prost si a incerca sa convingi lumea ca ai dreptate, eu numesc asta indoctrinare, si imi fac datoria de om normal in a o combate. Ignoranta sociala nu este de ajuns in combaterea prostiei.
      Va urez toate cele bune, d-le Anghelescu. Chiar daca denaturat ideea dumneavoastra si am adaptat-o convingerilor mele, sunt intru totul de acord ca Livia si multe alte persoane de aici ar trebui sa-si scoata capul din cur inainte de a deschide gura.

      Apreciază

  11. Respect, Livia pentru munca ta. am compatimire pentru cei care nu inteleg si resping. unii o fac cu multa patima si-si folosesc nivelul de cunoastere in a se exprima.Din fericire pentru mine, detin informatiile pe care si tu le pui si altora la dispozitie si ma folosesc de ele.Dar nu am rabdarea ta si nici nu vreau s-o am. Ajut doar pe cine se lasa ajutat.

    Apreciază

    • Draga Maria, iti multumesc, dar pentru mine n-a fost atat o optiune, cat o necesitate sa ofer ce am aflat, la randul meu. In felul asta am simtit ca dau (mai mult) sens experientelor prin care am trecut. Iar cine doreste, poate culege ce i se pare util si atat. Eu ma simt bine (ba chiar un pic datoare, sa spunem) sa ofer ce am primit si atat. 🙂

      Apreciază

  12. Livia, draga mea, esti o lady!!! Am apreciat mult felul cum raspunzi comentariilor cu iz negativ, mai ales ca oferi ceva, nu ceri nimic in schimb, iar cine nu doreste informatia, poate sa nu o citeasca sau sa nu o aplice, oricum, oricine intra aici e liber de vreo obligatie de a aplica ceva din filozofia de viata pe care o promovezi…
    M-am distrat si eu la comentariile virulente ale lui Mihai (by the way: mai Mihai, mai linisteste-te si tu, ca-ti plezneste ceva-pe undeva… daca la niste vorbe de pe internet reactionezi asa, cand te-o da cineva pe usa afara din vreun motiv, ce faci, pui mana pe pusca? Si in treacat fie spus: cianura e de sinteza, nu e naturala, ce-ai auzit tu ca ar fi prin migdale, e „apa de ploaie”!), revenind, draga Livia, iti doresc sa ramai imuna la astfel de arici energetici care raspandesc sageti doar pentru a-si elibera ei frustrarile si veninul incotrova (si gasesc in internet locul ideal, fiindca raman incognito si nu le stie nimeni adevarata fata), iti doresc sa-ti dea Dumnezeu sanatate si sa ramai senina si generoasa, inteleapta si optimista si sa te bucuri de viata din plin!!!

    Apreciază

    • Draga Alia, din momentul in care am inceput sa scriu, de fapt, daca ma gandesc mai bine, din momentul in care am inceput sa respir, 🙂 am devenit din ce in ce mai constienta ca unii vor avea mereu obiectii asupra modului in care respir, scriu, samd. Chestia asta m-a timorat multa vreme, in tot ce faceam. Nu ma simteam pregatita sa tin piept criticilor. Ma refer la alea rau-voitoare, nu la cele care voiau sa-mi semnaleze o eroare, etc.
      Dar mai mare si constructiva provocare a fost asta, decat chiar laudele. E simplu sa continui cand esti laudat. Pare mai greu cand esti criticat. Iar eu nici n-am primit atatea critici, pe cat ma asteptam sau ma temeam. 🙂 Inca n-am devenit imuna, cum poate s-ar parea, la critici sau la pareri rau-voitoare, dar sunt tare bucuroasa ca imi inving ego-ul de fiecare data cand ma amuz, in loc sa ma „atac”, sa iau ceva personal, sa ma necajesc sau chiar sa ma enervez (cum faceam candva).
      Candva, ma enerva fie si o parere diferita de a mea. Ditamai ego-ul, nu? 🙂 Acum cativa ani, un om pe care il pretuiesc mult mi-a zis o vorba de-a americanului: „We agree to disagree.” Tare mult mi-a placut vorba asta! E cat se poate de ok sa avem pareri diferite si sa putem purta o conversatie, un dialog, placute, un schimb util de pareri, fara sa tinem mortis sa fim de acord si fara sa luptam pentru a ne impune punctul de vedere sau „dreptatea”. Pe principiul asta, doi oameni foarte diferiti in conceptii, dar amandoi mari filosofi, Tutea si Cioran, s-au admirat reciproc si au fost prieteni la catarama! Cine a castigat? Inteligenta!
      Acelasi om mi-a mai zis ca dreptatea ar trebui sa n-aiba nicio valoare in fata libertatii. Cat de frumos si intelept spus! Cu alte cuvinte, renunt la „dreptatea” mea, fiindca pretuiesc relatia cu celalalt mai presus de dreptatea mea, de punctul meu de vedere, de gandirea mea, adica mai presus de ego-ul meu! Mai pe scurt si cel mai bine a exprimat asta Ion Ratiu (referindu-se la democratie): „Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange ca tu sa ai dreptul sa nu fii de acord cu mine.”
      Am invatat (si inca mai am mult de invatat in sensul asta) sa iau ce vine de la altul ca privindu-l pe el si nu pe mine. Si viata devine, brusc, mult mai simpla. Fiindca nu mai e vorba despre lupta, atac sau aparare. E liber oricine sa aiba ce-o vrea cu mine, eu sunt ok cata vreme n-am nimic cu nimeni. 🙂 In plus, se stie de cand lumea ca unii creeaza si altii critica. Cel mai virulent si categoric am exprimat asta in articolul „TU ce creezi?”
      Draga Alia (Alia imi inspira personajul cu acelasi nume din seria „Dune”), iti multumesc frumos pentru gandurile bune si iti doresc sa te deschizi, cu drag, catre toata lumea si catre tot ce este. Ceea ce-mi doresc si mie. 🙂 Ca sa fie pace in noi. Ca sa le putem oferi pace si altora.

      Apreciază

  13. Multumesc mult pt informatii….Paste fericit! bucurii, liniste si pace

    Apreciază

  14. Toate acestea se gasesc in cartea „Poti sa-ti vindeci singur viata” de Louise L. Hay. Uneori sunt schimbate cateva cuvinte (in brosura este „Ganduri efervescente (agitate) la adresa ranirilor. Slabiciuni si razbunare” in carte „Ganduri care fermenteaza asupra durerilor, dispretului si razbunarilor”).

    Apreciază

  15. Multumesc pentru carte . Incercam de mult sa o cumpar …………
    Culmea!!!! Am reusit sa-l deschid din prima!!!!!!

    Apreciază

  16. Alexandra said:

    Multumesc pentru carte, Livia! Linkul functioneza perfect!

    Apreciază

  17. Si cianura e cat se poate de naturala, la fel ca si cucuta.. Astea sunt folosite in tratamentul pentru prostie, se bea cate un ceai in fiecare zi, timp de 30 de zile..Si nu trisati! Oricum va avea efect!
    C.M.P. = cauza mentala a problemei
    N.M.G. = noul model de gandire
    Bai, voi ati descoperit gaura din covrig, sa mor eu! Cum mama naibii sa crezi asa ceva? Cauza mentala a problemei? Da dragii mei redactori, sunteti niste prosti, asta e CMP-ul! Cat despre NMG, sunt cateva institutii specializate in probleme asemanatoare pe care vi le pot recomanda!
    Chiar nu intelegeti ca promovand asemenea tampenii rupeti oamenii de la adevarata vindecate, cea medicala? SI pentru ce faceti asta? Pentru bani? Pentru cititori? pentru like-uri? Pentru asta omorati oamenii? Da, fiecare crede ce vrea, dar daca ati promova ceva care sa functioneze cu adevarat, cum ar fi vizita regulata la un doctor sau tratamentele preventive, nu ar fi mai bine?
    Va urasc cu toata inima, puneti in pericol vietile oamenilor! Va jur ca, daca as avea puterea legala, v-as baga la inchisoare pe viata! Cum sa pui viata unui om in pericol raspandind prostii intelectuale, semidocumnetate, pseudostiinte si aberatii?
    Dragii mei cititori, puteti bea zeama de varza si ceaiuri din frunza de dud pana crapati, dar sa stiti ca de cancer nu scapati! Mai bine vizitati un medic! E mai sigur!

    Apreciază

    • M-a amuzat comentariul acesta. Va recomand calduros vizita la medic pentru a trata atitudinea de „va urasc din toata inima”, fiindca ura ataca rau sistemul imunitar. Sunt sigura ca aveti tot timpul sa experimentati asta pe propria piele, fara sa credeti ceea ce au trait altii. Va doresc multa sanatate, cu siguranta aveti sau veti avea nevoie!

      Apreciază

      • Multumesc pentru grija care mi-o purtati. Prostia ataca mai rau sistemul imunitar, ar trebui sa va fi dat seama pana acum. Altii care au trait, au mai si murit, Va urez tot binele din lume, o sa aveti o viata tare grea, la modul in care priviti lucrurile!

        Apreciază

      • Draga Livia, ma doare fix in cur de faptul ca nu imi vei aproba tu comentariile. O sa fiu atat de afectat de asta incat o sa mor pe la 80 de ani. ce te fute pe tine grija daca sunt eu agresiv sau nu? Am vrut eu dialog? Tu crezi ca incerc aici sa port o disputa mediatica? Incerc sa trag un semn de alarma asupra celor ca tine, care, in lipsa de ocupatie, asculta si citesc tot felul de cacaturi pana in punctul in care chiar cred asa ceva. Sincer, de ce te-ai suparat asa tare cand am cerut rezultatele biopsiei? E pentru ca am fost atat de tupeist sa le cer, sau pentru ca pt o clipa ai realizat ca minciuna ta e atat de vizibila? Nu m-a rugat nimeni sa particip, asa e, nici nu as vrea sa am nimic a face cu pseudostiinta. Sunt aici sa o combat, sa aduc oamenii la normal, nu sa contribui la bulversarea ei. Daca ai putin bun-simt, accepta faptul ca tot ceea ce consideri tu adevar nu sunt decat minciuni adunate de la altii. Nu o sa vina nici zeu sa te salveze, nici un gand bun nu o sa te vindece, nici macar de o raceala.

        ce zici tu acolo de casa ta virtuala? Femeie, e un blog, e expresia publica a gandirii tale, este un ziar electronic! cati ziaristi ai vazut sa se supere pentru reprosuri? Ma doare in cur ca sunt agresiv, la faza asta esti o proasta increzuta, cu tot respectul! Nu ai nici un drept a-mi reprosa mie faptul ca imi fac publica opinia mea legata de ideile tale expuse la fel de public!

        Sunt foarte convins ca am dreptate, nu iti cer explicatii si nu incerc sa-mi demonstrez ceva, ci vreau sa fac tampitii sa inteleaga ca cacatuul mancat de tine e fermentat si ti sa urcat la cap! imi ajunge parerea mea, ma simt bine cu ea, si vreau sa iti impartasesc si tie intelepciunea ei. Iti e frica de faptul ca as putea avea dreptate? De ce te alarmezi asa? Ca promovez scepticismul si oamenii o sa creada mai mult cruda realitate decat ceea ce spui tu?

        Da, e clar ca avem viziuni diferite, diametral opuse as spune, si ma buseste rasul ca ti-au luat 4 saptamani si 4 comentarii sa vezi asta. Si, daca le avem diferite, asta ar trebui sa fie vre-un argument necombatant? Fetita, si eu am trecut prin gradinita, dar eu unul am avut bunul simt a lasa in afara polemicii capacitatea intelectuala, studiile sau realizarile profesionale,

        Nu imi impun nici un punct de vedere cu forta, asa l-ai perceput tu personal. Ca sunt eu mai plastic, zemflemitor, acid transant si ironic nu are nimic a face cu violenta. daca doresc raul este spre binele societatii, pentru ca eu unul vreau sa dispara toata prostia ! Eu unul promovez cultura si adevarul, nu pseudostiinta! pana la extraterestrii antici traiesti printre oameni!

        Hai sa fim seriosi.. Ma tolerezi amenintandu-ma? Sunt eu ciudat, dar nu sunt si prost! Pe cine crezi ca minti?

        Stii ce ai facut in ultimul tau comentariu? Strategie clasica a omului prost: te legi de situatiile conflictuale, vii cu argumente ad hminem (adica atac la persoana), incerci sa te motivezi fara macar sa atingi subiectul, reduci intelectul adversarului la 0, vii cu teoria ca de fapt tu esti buna si celalat e prost si la sfarsit uite ca stai tu drepti si ai dreptate.. hai sa te intreb ceva.. Esti pe camp.. iarba verde cat incape.. Eu unul, langa tine, zic ca iarba e albastra, si vin cu exemple teoretice si cu povesti, mai arunc si cu dzeu inainte si mai vin si cu conceptul fericirii benevole.. si ma tot repet. Asta ar trebui sa tina loc de argument? Asta ar insemna ca am dreptate, cand de fapt iarba e al dracului de verde?

        Imi vars nervii pentru ca faci pe proasta cu mine. Nu as face implozie, lol, dar imi place cum ai prezentat ideea. As trai mai bine, atata tot. Compasiunea e pentru cei care merita, pentru cei saraci, bolnaci, pentru batrani si copiii, pentru mamele singure, care au cate 2 locuri de munca, doar pt a-si sustine copiii, pentru cei cu handicap, pentru ei e compasiune, nu pentru o proasta care incearca sa creada ca poate schimba lumea trantind pe net doua randuri in care nici macar ea nu crede!

        Sa ai o zi buna! Sper sa raman in mintea ta mult timp de acum inainte! Poate asa vei intelege candva!

        Apreciază

    • Măi Mihăiță,de ce ești tu așa de nervos ? Pentru că unii oameni cred în altceva decât crezi tu ? Sigur că pentru asta i-ai băga la zdup numaidecât,fără măcar o judecată formală,dacă ai avea tu puterea asta.Nu te întrebi de ce nu o ai ?
      Probabil că,așa cum au menționat aici și alte persoane FOARTE BINEVOITOARE cu tine (și nu o spun ironic),cât de curând vei avea nevoie de o înțelegere mai profundă a vieții,pentru a ieși dintr-un impas pe care ți-l creezi singur,pas cu pas,chiar în acest moment.De unde știu ? Pentru că îmi vorbește atitudinea ta,care îmi amintește de o asemănătoare neînțelegere a lucrurilor,chiar dacă se petrecea într-o altă felie din tortul vieții.
      Acum 5 ani am fost diagnosticat cu o formă de leucemie(știi,la spital ți se spune că vei muri din asta cam în 2-3 ani,pentru că nu există tratament).M-am tratat cu diverse ceaiuri și extracte din plante(păcat că nu și de dud) și cu zeamă de credință în puterea vindecătoare a Dumnezeirii din mine,lăsând la o parte ego-ul care îmi deformase ființa și încercând să iubesc lumea pe care până atunci o disprețuisem inconștient.
      Iubirea aceasta,de care nu m-am mai despărțit de atunci,se revarsă și către inima ta,atât de plină de ură,cum tu însuți spui.Este ceva ireversibil.fie că o primești sau nu.
      By the way,care ar fi tratamentul preventiv pentru cancer ?

      Apreciază

      • Draga Doru, bine ai venit pe blog, iti multumesc, am citit cu placere ce ai scris, ma bucur mult, mult de tot, sa aud astfel de povesti de „biruinta” de ego, intoarcere la lumina si la viata, la Dumnezeu, la ceilalti…
        Ai intrebat retoric sau vrei un raspuns la intrebarea ta de la final, despre tratamentul preventiv pentru cancer?
        Sa ne deschidem si sa primim binecuvantarea ca existam…

        Apreciază

      • Nu inteleg ce are a face modul in care vad eu viata cu bunavointa altora, cu existenta unei zeitati, cu diagnosticarea si cu prevenirea cancerului. Vorbesti in termeni foarte generalisti, si fiecare intelege ce vrea.
        Hai sa te fac sa intelegi. Nu e treaba ta cum imi traiesc eu viata si cat de profund as fi eu in gandire. Este mai mult decat jignitor a considera argumentul ad hominem ca ipostaza argumentativa intr-o asemenea discutie.
        Nu ma intereseaza pe mine ce fel de rahaturi bagi in tine, e treaba ta. Uiti totusi ca traiesti in Romania, si o diagnosticare gresita nu ar fi chiar un caz izolat, deci puteai sa ai orice simtom, un diagnostic concret in privinta cancerului nu se face decat cu biopsie. Cu toate ca nu cred o secunda rahatul pe care incerci sa ni-l bagi sub nas ca fiind fapt concret, eu unul consider ca nu e deplasata solicitarea mea a ne prezenta in mod public rezultatele biopsiei. O poti scana si ne dai un link aici. Ura, mandrie, dragoste.. Ce sunt astea? Concepte. Nu simt ura decat pentru prostie si pentru oamenii care incearca sa isi bata joc de toti doctorii si toti intelectualii tarii astia. Sunt oameni care si-au dedicat viata a face un bine oamenilor, si nu e nimic mai jignitor deca a-i desconsidera, a minti cu precadere, a considera ca un rahat de ceai vindeca cancerul
        Oamenii astia vindeca! Si tu ce faci? Ii multumesti unei inchipuiri? Pai data viitoare, in loc sa ii multumesti Scufitei Rosii pentru ajutorul divin, ce ar fi sa ii multumesti mai degraba doctorului, ca nu te-a lasat necapsata, asistentelor pentru ca te trag cu caruciorul cand nu mai esti in stare sa tragi o besina si multor altor oameni? Daca nueau ei, cine ti-ar mai fi impins caruciorul? Sfantul Duh?
        Apropo, ca sa intelegi. cancerul are doua forme: benigna si maligma. Forma benigna poate fi operata, cea malimga nu. Leucemia este maligma. cancerul, in principiu, are la baza mutatii genetice care face ca celulele afectate sa functioneze aiurea. Mutatiile genetice au loc in corpul uman la ordine zilnica, deci nu prea ai cum preveni. Toti avem celule canceroase in noi, doar ca nu stim de ele; e la fel ca si hemoroizii.
        Te rog in urmare sa lasi prostiile si sa iti folosesti creierul. Nu e foarte greu.

        Apreciază

        • Draga Mihai, iti spun cat se poate de clar si pentru ultima oara: esti agresiv si ataci. Iar asta nu e calea amiabila catre dialog, nu este calea unui schimb pasnic de opinii. Daca refuzi sa constientizezi atata lucru si doresti sa continui, eu voi aproba orice comentariu de-al tau, dar nu-mi voi pierde timpul sa comentez in plus. N-ai decat sa te certi cu monitorul si sa urasti ce doresti, eu nu voi participa la asta.

          Nu te-a obligat nimeni sa aderi la nimic, nici sa participi la acest blog, nici sa citesti sau sa comentezi, ai facut-o prin propria ta vointa si prin liberul tau arbitru. Eu nu am de ce sa ma explic sau sa ma justific in fata ta, fiindca tu ai intrat in „casa” mea virtuala, deschisa, si ai inceput sa ataci, n-am intrat eu in casa ta sa-ti bag pe gat ideile mele si modul meu de a privi viata.

          Esti liber sa crezi ce doresti, dar atitudinea ta nu afiseaza absolut deloc deschiderea prieteneasca spre un dialog. Ma intreb doar atat, retoric: 1. Daca tie iti da “buzna” un strain in casa si iti cere agresiv buletinul, pe motiv ca nu crede ca te cheama asa cum scrie pe usa, tu cam ce reactie ai avea? 2. Daca esti atat de convins ca ai dreptate si daca mai crezi si ca dreptatea ta e universal valabila, ce cauti aici? Nu-ti ajunge dreptatea ta? Nu te simti bine cu ea?

          E clar ca avem viziuni diferite, iar eu mi-o exprim pe a mea, in urma unor experiente pe care le-am trait. Nu am nevoie nici de aprobarea ta, nici de dezaprobarea ta. Nu am nevoie sa conving pe nimeni de nimic si cu atat mai putin sa intru in polemici sau sa ma contrazic, stadiul asta m-am tot straduit sa-l depasesc de cand am intrat la gradinita.

          Tu ai nevoie sa-ti impui punctul de vedere cu forta, eu nu. Tu ai nevoie sa ataci, eu nu. Tu esti capabil sa doresti raul unui om, fara ca macar sa-l cunosti sau sa ai vreo treaba cu el, eu nu.. Tu ai nevoie sa arunci cu piatra in tot ce nu se potriveste gandirii tale, eu nu. Eu te tolerez, tu pe mine nu. Asa ca… despre ce sa vorbim?! 🙂

          Tu ai nevoie sa vezi ca sa crezi si nici atunci nu ti-ar fi de ajuns, tu ai nevoie sa judeci si sa argumentezi, sa rationalizezi totul si sa imparti totul in bine si rau, dupa gandirea proprie. Mai bine concentreza-te pe ce poti tu sa creezi si ofera lumii ce poti tu mai bun.

          Te cred, draga Mihai, ca daca nu ti-ai deversa undeva si cumva agresivitatea, ai face implozie. Te inteleg si am deplina compasiune pentru oameni care manifesta un asemenea nivel de agresivitate, fiindca mi-e clar ca nu traiesc prea bine ei cu ei insisi si in pielea lor. Atat, din partea mea.

          Apreciază

        • Îmi plac tare mult articolele publicate

          Apreciază

    • Nu stii ce vorbesti. dar stii ce? nu ma surprinde. sunt multi care mor din propria prostie.

      Apreciază

    • ai auzit de efectul PLACEBO?!mai citeste

      Apreciază

    • Ai rade daca ti-as spune ca o cunostinta a scapat de cancer nu datorita medicilor, care saracii sunt f limitati in gandire si evolutie, ci datorita gandirii pozitive si a credintei curate in Dumnezeu. Daca nu crezi nu face prost un om cat timp n-ai trait experienta lui. Ia mai bine citeste ceva interesant si creste spiritual decat sa iti bati joc de altii: https://www.youtube.com/watch?v=xRO9HTaJxPU

      Apreciază

  18. Eu l-am descarcat,multumesc mult! Paste fericit!

    Apreciază

  19. vorba vine…descarca aici! ca doar suntem in aprilie!

    Apreciază

Lasă un răspuns

