Mor dupa viata asta

Gurmandul: Mananc viata pe paine!

Alcoolicul: Mi-e sete de viata!

Soferul: Viata e o permanenta autodepasire!

Vidanjorul: Ma kk pe ea de viata!

Prostituata: Ma f.t pe ea de viata!

Electricianul: In viata trebuie sa cautam iluminarea!

Groparul: Viata asta ma omoara!

Cofetarul: Viata e dulce si plina de cacao.

Cizmarul: Imi bag picioarele in ea de viata!

Game player-ul: Avem o singura viata???!!!

Fotbalistul: Viata m-a marcat.

Filosoful: Viata asta ma cam pune pe ganduri.

Gradinarul: In viata, culegi ce ai semanat.

Hotul: Sa furi fiecare moment din viata!

Astronautul: Viata e o calatorie cu bilet numai dus.

Criticul: Despre viata mea, numai de bine.

Kamikaze: Tocmai a trecut viata pe langa mine!

Ateul: Mai da-o dracului de viata!

Adulterul: Viata e o aventura!

Actorul: A fi sau a nu fi, aceasta-i intrebarea…

Popa: Viata e ce n-avem voie martea, miercurea, vinerea, duminica, de sarbatori, si uneori nici in restul timpului.

Agentul de vanzari: Viata nu e de vanzare, totusi putem negocia…

Orbul: N-am vazut asa ceva in viata mea…

Surdul: Nici eu n-am auzit…

Moartea: Nici nu mai stiu ce-i aia viata…

Artistul: Viata e ceea ce se intampla cand eu sunt absent.

Profesorul: Cea mai buna diploma e la scoala vietii, curs seral.

Mesterul Manole: Viata asta te cam pune la zid.

Neurologul: In viata e important sa nu-ti pierzi capul!

Cardiologul: Sa traim din inima!

Dentistul: Sa tragem cu dintii de viata!

Gastroenterologul: Viata trece prin stomac.

Oftalmologul: Fiecare sa-si vada de viata lui…

Ceasornicarul: Traieste azi, maine va fi prea tarziu.

Atomul: O viata in deplasare…

Pisica: Mai lasati-o moarta c-avem o singura viata.

Informaticianul: Important e sa-ti programezi viata.

Ginecologul: Pizda ma-sii de viata!

Ursul: Mor dupa viata asta!

Ceapa: Viata m-a calit!

Cuiul: Viata asta imi da batai de cap!

Idiotul: Ce mai e si cu viata asta?!

Regizorul: Viata e o comedie buna, dramatica pe alocuri si tragica in final.

Daltonistul: Viata-i verde!

Politistul: Viata e ca semaforul: se schimba mereu.

Râma: Ma tarasc prin viata…

Bolnavul de Alzheimer: Nu uita sa traiesti!

Ginerele: Mama ei de viata!

Agentul de licitatii: O viata avem! Cine da mai mult?

Copyright Logo Livia Bonarov

Preluare continut de pe acest site.
Se pot prelua doua paragrafe din continutul unui articol, cu indicarea link-ului sursei unde poate fi citita continuarea.

Lasă un răspuns

