Tort racoros de fructe

Asta e o reteta faina, inventata de mama, careia ii multumesc pentru talent, dupa ce am reusit s-o „urnesc” sa incerce mancarurile raw-vegane. Azi bem amandoua zilnic smoothie verde cu spirulina, chlorella si iarba de grau, iar ea chiar se pricepe sa combine minunat ingredientele.

Blat: 1 cana de nuci (hidratate 24 de ore) se amesteca la robot cu 1/2 banana, apoi se toarna intr-o forma de tort sau intr-un castron patrat, etc. Se lasa la frigider pana se pregateste crema.

Crema gelifiata:

– 1 cana de lapte de migdale

– 2 portocale curatate de coaja

– gelatina din pudra de alge agar-agar

– felii de kiwi

Lapte de migdale: o ceasca de migdale se lasa la hidratat peste noapte, apoi se da la blender cu indulcitor (10 curmale sau miere, sirop de agave, pudra de stevie, orice alt indulcitor natural) si 1 litru de apa purificata.

Gelatina din pudra de alge agar-agar: 1-2 lingurite de pudra se amesteca incet cu aprox. 100 ml apa intr-un vas pus pe foc, pana cand apa ajunge aproape de temperatura de fierbere.

Laptele de migdale, portocalele taiate feliute si gelatina din pudra de alge agar-agar se amesteca bine la blender, maxim 2 min. Compozitia gelifiata se toarna peste blat si se lasa la frigider 10-15 minute, apoi se orneaza cu feliute de kiwi. Miiiam!

Comments on: "Tort racoros de fructe" (2)

  1. De unde pot procura si eu pudra de alge agar agar si sirop de agave si cam cat costa? Eu am procurat de la plafar sirop de stevie. E acelasi lucru banuiesc cu pudra de stevie?
    Daca fac rost de alge as putea face si eu primul meu tort vegetetal. Nu de alta dar imi lasa gura apa poza postata de tine……
    Multumesc

    Apreciază

Lasă un răspuns

