Cine are un de ce…

Motto: Nietzsche – „Cel care are un de ce pentru care să trăiască poate îndura aproape orice.”

Am mai spus-o si o repet, cartea mea de capatai este „Omul in cautarea sensului vietii”, scrisa de Viktor Frankl, iar pe omul asta il iubesc. Asa ca am facut un filmulet care cuprinde cateva citate preferate din cartea pe care am citit-o si am recitit-o.

In a doua jumatate a filmuletului sunt pozele proprii, facute in fostul lagar Dachau, a carui vizita a fost o experienta impresionanta pentru mine. Apropo, mi-a placut mult de tot filmul „Lista lui Schindler„.

Chiar si in lagar, cine are un „de ce” pentru care sa traiasca, e liber sa aleaga, chiar daca intre optiuni extrem de limitate si extrem de conditionate, poate indura orice, iar responsabilitatea propriului destin ii apartine.

Lasă un răspuns

