•  „Nu putem rabda vanitatea altora fiindca o jigneste pe a noastra”

(Francois de la Rouchefoucauld)

  • „Orice descoperire se va fi facut in tara amorului propriu, inca mai raman in ea destule meleaguri necunoscute.”

(Francois de la Rouchefoucauld)

  • „Nu cunosc pe altcineva mai inutil si mai inutilizabil decat mine.”

(Emil Cioran)

  • „Nu mi-este frica de moarte, dar n-as vrea sa fiu de fata la venirea ei.”

(Woody Allen)

  • „Odata decizia mea luata, ezit indelung.”

(Jules Renard)

  • „Nu mi-ar placea sa fac parte dintr-un club care sa ma accepte ca membru.”

(Groucho Marx)

  • „Singur: intr-o companie suparatoare.”

(Ambrose Bierce)

  • „Felicitarile: politetea geloziei.”

(Ambrose Bierce)

  • „Esti plin de secrete pe care le numesti Eu.”

(Paul Valery)

  • „M-am urat mai intai, apoi m-am venerat; dupa care am imbatranit impreuna.”

(Paul Valery)

Aforisme proprii:

◊  Prostii isi pierd cel mai usor capul. Pentru ca nu au nimic de pierdut.

◊  Cel mai plictisitor om e acela care se plictiseste singur.

◊  Cine te-a intrebat? Semnul de exclamare.

◊  Urasc calendarele. Ne mananca zilele.

◊  „Mi-a picat fisa!” isi spuse telefonul public.

◊  Ei nu-i e urat. Ii e urata. Oglinda.

◊  Intai s-au adunat, apoi s-au inmultit. Dupa aceea s-au impartit si acum au inceput sa scada.

Lasă un răspuns

