O sa treaca!

Am asistat la unul dintre cele mai frumoase rasarituri de soare vazute vreodata, in drum spre Bucuresti. Campia se  deschidea pe DN1 intr-o baie de nuante rosietice in care ne inecam inaintand. Unul din momentele cand realizezi ca vorbele sunt de prisos si ca tacerea este o binecuvantare.

Pentru ca sunt mare amatoare de filme vechi, am vizionat de curand „Kings of the Sun” (Regii Soarelui) din ’63 cu celebrul Yul Brynner. Un film despre mayasi, in care mi-a placut cum se rugau zeului padurii sa ii ierte pentru ca sunt nevoiti sa taie copacii pentru a-si dura adaposturi.

Minunata perspectiva! Grozava idee sa ceri iertare naturii ca intervii in armonia sa. Daca am avea cel putin atata intelepciune cat aveau primitivii si totodata misterios de evoluatii mayasi am sti sa respectam natura si nu ne-am mai plange de incalzire globala.

Altfel este foarte cinic de adevarata „gluma”:
Marte trece pe langa planeta Pamant si o intreaba:
– Ce mai faci, soro? Nu te-am vazut de milioane de ani!
– Nu prea bine… Stii… mi-au iesit Homo Sapiens…
– Nu te ingrijora, o sa treaca! Am avut si eu!

Lasă un răspuns

